می گویند حجاب ملاک پاکی و پاکدامنی نیست، دل باید پاک باشد،وگرنه پاره ای از چادری ها بدتر از مانتویی ها هستند و در زیر چادر همه کار انجام می دهند و...

پاسخ:پاکی دل بی ارتباط با پاکی سایر اعضا و جوارح نیست اگر دل براستی پاک باشد هرگز به نافرمانی خدا فرمان نمی دهد،بنابراین کسی که نافرمانی خدا می کند،بطور قطع دلش بیمار و آلوده است.مضافا ما نمی گوییم که پاکی و پاکدامنی تنها این نیست که زنی دچار فساد و فحشا نگردد.قرآن کریم بی حجابی را گونه و مرتبه ای از بی عفتی قلمداد می نماید.اگر زنی با پوشیدن لباس های بدن نما و تحریک آمیز یا با بیرون گذاشتن موهای سر و استعمال عطر و آرایش،سبب تحریک غریزه جنسی در جوانی گردد و او را به چشم چرانی و شهوترانی وا دارد و یا به هر صورت دیگری سبب آلودگی مرد گردد،گناهکار و مجرم ناپاک خواهد بود .او ممکن است خودش فاسد نباشد ولی فساد آفرین است و فسادآفرینی بسی بدتر از فاسد بودن است.

مگر گناه کبیره زنا تنها با آمیزش جنسی تحقق می یابد؟مگر صادق آل محمد(صلی الله علیه و آله) علیه السلام نفرمود که نگاه حرام هم زنا است اما زنای چشم.بوسیدن نامحرم نیز شعبه ای از زنا است و بوییدن نامحرم نیز چنین است و زنی که خود را در معرض نگاه یا بوسه یا مشام نامحرمی قرار دهد نیز دچار زنا گشته است.زنی که با لباس های تحریک آمیز و با سر و روی آرایش کرده و با مالیدن عطر و ادکلن تند،در کوچه و خیابان ظاهر شود،با این کار خود چه می خواهد بگوید؟جز اینکه می خواهد بگوید:ای جوانی که در اوج بیداری و فعالیت غریزه جنسی هستی،مرا و چهره زیبای آراسته مرا بنگر،بوی مرا استشمام کن و لذت ببر امادر آتش غریزه جنسی بسوز و بساز!علاوه بر همه اینها مگر عفت و پاکدامنی در زنا نکردن است.مگر نه اینکه همه بدن زن(بجز گردی صورت و دست ها تا مچ) در فقه اسلامی عورت به حساب می آید و امانت شوهر در دست زن است.زنی که گردن و موی خویش را به بیگانه می نمایاند،در واقع بخشی از عورت خویش را به معرض نمایش گذاشته و به امانت همسرش خیانت ورزیده است.

به هر حال ما می گوییم چنین زنی که از جهت ناموسی آلوده نیست،چه بهتر که با پوشش کامل سبب آلودگی اجتماعی نیز نشود و در گناه دیگران شریک نگردد.




      

داستان کوتاه : ببخشید شما ثروتمندید؟؟؟

هوا بدجورى توفانى بود و آن پسر و دختر کوچولو حسابى مچاله شده بودند.
هر دو لباس‌هاى کهنه و گشادى به تن داشتند و پشت در خانه مى لرزیدند.
پسرک پرسید : «ببخشید خانم! شما کاغذ باطله دارین»
کاغذ باطله نداشتم و وضع مالى خودمان هم چنگى به دل نمى زد و نمى توانستم به آن‌ها کمک کنم. مى خواستم یک جورى از سر خودم بازشان کنم که چشمم به پاهاى کوچک آن‌ها افتاد که توى دمپایى‌هاى کهنه ی کوچکشان قرمز شده بود.گفتم: «بیایید تو یه فنجون شیرکاکائوى گرم براتون درست کنم.»
آن‌ها را داخل آشپزخانه بردم و کنار بخارى نشاندم تا پاهایشان را گرم کنند.

بعد یک فنجان شیرکاکائو و کمى نان برشته و مربا بهشان دادم و مشغول کار خودم شدم. زیر چشمى دیدم که دختر کوچولو فنجان خالى را در دستش گرفت و خیره به آن نگاه کرد.
بعد پرسید: «ببخشید خانم! شما پولدارین»
نگاهى به روکش نخ نماى مبل‌هایمان انداختم و گفتم: «من اوه … نه!»
دختر کوچولو فنجان را با احتیاط روى نعلبکى آن گذاشت و گفت: «آخه رنگ فنجون و نعلبکى اش به هم مى خوره.»
آن‌ها درحالى که بسته‌هاى کاغذى را جلوى صورتشان گرفته بودند تا باران به صورتشان شلاق نزند، رفتند.
فنجان‌هاى سفالى آبى رنگ را برداشتم و براى اولین بار در عمرم به رنگ آن‌ها دقت کردم. بعد سیب زمینى‌ها را داخل آبگوشت ریختم و هم زدم. سیب زمینى، آبگوشت، سقفى بالاى سرم، همسرم، یک شغل خوب و دائمى، همه ی این‌ها به هم مى آمدند. صندلى‌ها را از جلوى بخارى برداشتم و سرجایشان گذاشتم و اتاق نشیمن کوچک خانه ی مان را مرتب کردم.
لکه‌هاى کوچک دمپایى را از کنار بخارى، پاک نکردم.
مى خواهم همیشه آن‌ها را همان جا نگه دارم که هیچ وقت یادم نرود چه آدم ثروتمندى هستم.

ماریون دولن





      

آیاپرسش بی پاسخی برای مردم دزفول مانده است؟؟!!

پس از پایان دوران دفاع مقدس وگذشت غریب به سه دهه ازآغاز جنگ تحمیلی یک سوال برای مردم دزفول بی جواب مانده است که باید به آن پاسخ داده شود.

زمان موشک باران دزفول شخصیت های بسیاری برای بازدیدبه شهرآمدند.مردم شعارمیدادند(موشک جواب موشک)

به این معنی که وقتی صدام شهرهای ماراموشک باران می کندایران هم باید شهرهای عراق رابا موشک هدف قراردهد.

مسوولان کشور می گفتند مگرمامثل دشمن بعثی هستیم و اقدام نکردند.اما زمانی که موشک های عراق به تهران رسید بی درنگ جواب داده شد.

مردم رنج دیده می گفتند: چرا وقتی نوبت تهران شد جواب داده شد!

این یکی از سوالات بی پاسخ جنگ است.

شما می دانید چرا بی پاسخ ماند؟؟؟؟؟




      

سلــــــــــامــــــ..خوبید؟؟

روزه اول مدرسه هم به خوبی و خوشیِ خودش گذشت..

و من حس خوبی داشتم که میدیدم شاگردایی که تازه همکلاسیم شده بودن،چادری بودن..با حجاب و خوش اخلاق..

بنظره شما دختری که بد حجابه ولی خوش اخلاق و روابط عمومیِ خوبیم داره بهتره یا دختری که با حجابه و اخلاق خوبیم داره؟؟

من به شخصه باحجاب و خوش اخلاقیو باهم میپسندم..دلیلمم اینه که آخه اگه کسی فقط اخلاق و حجابش خوب باشه،آدم بیشتر میتونه بهش اعتماد کنه..میتونه بهش ایمان پیدا کنه..شاید از درون آدم چندان پاکی نباشه..ولی حداقل این اطمینان رو ازش دارم که بخاطره حجابش توی گناه نمیوفته..وقتی اخلاقش خوبه،نمیگن که بخاطره مدل موهاشه که مردم دوسش دارن!!

و وقتیم که کسی حجابش خوب باشه..کمتر به خودش جرئت میده که طرف گناه بره..

اللهم عجل لولیک الفرج..




      
<      1   2      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ سلام مادرم میگفت: در یکی از شب های سرد زمستانی 59 همه خانواده در زیرزمین خانه (شَوادون) نشسته بودیم و سعی میکردیم موج رادیو عراق را پیدا کنیم تا از زبان دشمن اوضاع جبهه را بشنویم یا که ببینیم می گوید الف دزفول چند خانواده ازفامیل هم درزیرزمین ماپناه گرفته بودند. نامزدبرادرشوهرشهیدم هم آنشب پیش مابود... . . *بقیه در لینک..کلیک رنجه بفرمایید*



+ از ازل فاطمه مادرم بوده<br>پسرش مونس و دلبرم بوده<br>روز محشر اگرم پسر نگه<br>میگه این غلام اکبرم بوده<br>زیر آتیش گناه و معصیت<br>بزم ماتم تو سنگرم بوده<br>اولین خیمه‏ای که برات زدم<br>با چادر نماز مادرم بوده<br>با همه شکستگی خوشم بگی<br>این شکسته کبوترم بوده<br>بعد مرگم میدونم همه میگن<br>یا حسین جمله آخرم بوده



+ سلام دوستان....اومدم بگم که من همون اف1 هستم به آدرس: http://kolbehf1.parsiblog.com

+ مقام معظم رهبری : « بسیجی ، آن جایی که جای علم است ، جای تحقیق است ، جای صبر کردن بر مشکلات نوآوری علمی است از ‏جان و ذهن خودش مایه می گذارد »



+ سلام.....5شنبه است.....یادی از اهل قبور کنیم!.....حتی با یک صلوات........



+ قطعه گم شده ای از پر پرواز کم است/ یازده بار شمردیم و یکی باز کم است/ این همه آب که جاریست نه اقیانوس است/ عرق شرم زمین است که سرباز کم است....



+ الحق که به ما درس وفا داد حسین (ع) **** هر چیز که داشت بی‌ریا داد حسین (ع) **** یعنی که تأملی کنید ای یاران ! ****آن هستی خود زکف چرا داد حسین (ع)؟



+ سیاهی ها زیاد می شوند کم کم... سپیدی ها هم... دل من سیاه سیاه است... اما نه از جنس سیاهی های پرچم های "یا حسین " تو...



+ .....



+ اطاعت از فاطمه علیه السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است(امام باقر(ع))




[Designed By Ashoora.ir    مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]