رد سرخ شکستگی، روی بازوی دستشه

یه تسبیحه تو دستی که، رو پهلوی شکسته شه

این دست زخم شده،طبیب گفته باید ثابت بمونه،تا درست بشه،این مادر دو سه ماه از این پهلو به اون پهلو،آخه اگه فقط یه دست باشه،خوب می شه،اگه پهلو فقط باشه خوب می شه،اگه زخم باشه،خوب می شه،اگه صورت باشه خوب می شه،

رد سرخ شکستگی، روی بازوی دستشه

یه تسبیحه تو دستی که، رو پهلوی شکسته شه

آتیشه تو دلش،وای،وای،وای

زرد شمایلش،وای،وای،وای

شده خونه مون ،مثل ویرونه

زمین و زمون ،روضه می خونه

ماه آسمون، دل پریشونه

وای

جای گل یاس، کنج گلدونه

حالا خوابیده ،گوشه ی خونه

گلی که براش، دنیا زندونه

وای

وا اُماه،وا اُماه

برادرم به خانه برد،یاس پرپرم را

اهل ستم به کوچه ها ،کشتند مادرم را

وا اُماه،وا اُماه




      

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : پاسخ ایران به تهدیدات دشمن متناسب با سطح و نوع اقدامات خصمانه آنان است . ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای مسلح در صورت بروز هرگونه تهدید عملی از سوی دشمنان، در چارچوب استراتژی تهدید علیه تهدید، متناسب با سطح و نوع اقدام‌های خصمانه، پاسخ قاطع و پیشمان‌کننده‌ای می‌دهند. به گزارش خبرگزاری فارس،‌ ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی، تحولات بزرگ منطقه‌ای... 



 




پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :


پاسخ ایران به تهدیدات دشمن متناسب با سطح و نوع اقدامات خصمانه آنان است .

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای مسلح در صورت بروز هرگونه تهدید عملی از سوی دشمنان، در چارچوب استراتژی تهدید علیه تهدید، متناسب با سطح و نوع اقدام‌های خصمانه، پاسخ قاطع و پیشمان‌کننده‌ای می‌دهند.


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی، تحولات بزرگ منطقه‌ای و پیدایش جنبش‌های اعتراضی در اروپا و آمریکا را ناشی از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری الگوهای بیداری‌بخش نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان معاصر دانست.


در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود زنجیره به هم پیوسته‌ای از توطئه‌های گوناگون و عملیاتی شدن سناریوهای متعدد تحریم، تهدید، تجاوز و ترور توسط دشمنان، نظام اسلامی و ملت رشید و انقلابی ایران در حوزه‌های ملی با پیگیری راهبرد “ما می‌توانیم” به پیشرفت‌های فاخر، ممتاز و خیره‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف نائل آمده است و در حوزه فراملی نیز با گشودن افق‌های نوید‌بخش، پشتوانه تحولات بزرگ در مقیاس منطقه‌ای و فرا‌منطقه‌ای شده است.


این بیانیه می‌افزاید: نظام جمهوری اسلامی به مدد الهی و به یمن برخورداری از حمایت و همراهی ملتی بیدار، مجاهد و شجاع توانسته است در یکی از پیچیده‌ترین مقاطع تاریخ بشری، پیام شکستن حصارهای استبداد و استکبار و مقهور شدن قدرت های شیطانی برابر اراده ملت‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه را جهانگیر سازد.


این بیانیه در ادامه، نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی را به مثابه الگویی راستین و کارآمد برای اداره سعادتمندانه جوامع اسلامی معرفی و با تأکید بر ناکامی و شکست دائمی استکبار جهانی برای اقتدار استحکام و حقانیت جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرده است: پیام انقلاب و نظام اسلامی که ترجمانی از اسلام ناب محمدی(ص) است با شتاب حیرت انگیز خود در حال درنوردیدن جغرافیایی تحت استیلای نظام سلطه است به گونه‌ای که اتاق‌های فکر و مراکز راهبردی غرب امروز بزرگترین چالش‌ها و مانع قدرت‌های استکباری و مکتب لیبرال دموکراسی را مکتبی می‌دانند که امام خمینی‌(ره) و جانشین شایسته و با صلابتش امام خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) در روزگار معاصر به صحنه آورده‌اند.


در این بیانیه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پیشاهنگ و پیش قراول نهضت بیداری اسلامی و جبهه نفرت و بیزاری از سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی است، آمده است: به موجب بیداری ناشی از پیروزی انقلابی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون خاورمیانه را خارج از حوزه درک و محاسبه نظام سلطه به بزرگترین خطر برای آینده رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی و ادامه سلطه غرب بر این منطقه استراتژیک مبدل ساخته است و گفتمان اسلام‌خواهی نیز که در حال تبدیل به گفتمان مسلط و زیربنای ساختن آینده تونس، مصر، لیبی، یمن و سایر کشورهای عربی اسلامی است، لرزه بر پیکره امپراتوری رو به افول کفر و بی‌دینی و کانون مرکزی آن در کاخ سفید و غرب صهیونی وارد کرده است.


درپایان این بیانیه با تبریک یوم‌الله 12 فروردین‌ماه به اقشار و آحاد ملت فهیم و انقلابی ایران و برشماری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی آمده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تأسی به تجارب گران‌سنگ 34 سال گذشته و در عرصه رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام، ضمن بکارگیری تمامی توان و همت خود در تحقق شعار “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی” در سال 1391، به ملت ولایت‌مدار ایران اطمینان می‌دهند که همچنان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی آماده هستند و در صورت بروز هرگونه تهدید عملی و خطر آفرینی از سوی دشمنان بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، در چارچوب استراتژی تهدید علیه تهدید، متناسب با سطح و نوع اقدام‌های خصمانه، پاسخ قاطع و پیشمان‌کننده‌ای می‌دهند و طومار حیات ننگین آنان در منطقه را در هم خواهند پیچید.




      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ سلام مادرم میگفت: در یکی از شب های سرد زمستانی 59 همه خانواده در زیرزمین خانه (شَوادون) نشسته بودیم و سعی میکردیم موج رادیو عراق را پیدا کنیم تا از زبان دشمن اوضاع جبهه را بشنویم یا که ببینیم می گوید الف دزفول چند خانواده ازفامیل هم درزیرزمین ماپناه گرفته بودند. نامزدبرادرشوهرشهیدم هم آنشب پیش مابود... . . *بقیه در لینک..کلیک رنجه بفرمایید*



+ از ازل فاطمه مادرم بوده<br>پسرش مونس و دلبرم بوده<br>روز محشر اگرم پسر نگه<br>میگه این غلام اکبرم بوده<br>زیر آتیش گناه و معصیت<br>بزم ماتم تو سنگرم بوده<br>اولین خیمه‏ای که برات زدم<br>با چادر نماز مادرم بوده<br>با همه شکستگی خوشم بگی<br>این شکسته کبوترم بوده<br>بعد مرگم میدونم همه میگن<br>یا حسین جمله آخرم بوده



+ سلام دوستان....اومدم بگم که من همون اف1 هستم به آدرس: http://kolbehf1.parsiblog.com

+ مقام معظم رهبری : « بسیجی ، آن جایی که جای علم است ، جای تحقیق است ، جای صبر کردن بر مشکلات نوآوری علمی است از ‏جان و ذهن خودش مایه می گذارد »



+ سلام.....5شنبه است.....یادی از اهل قبور کنیم!.....حتی با یک صلوات........



+ قطعه گم شده ای از پر پرواز کم است/ یازده بار شمردیم و یکی باز کم است/ این همه آب که جاریست نه اقیانوس است/ عرق شرم زمین است که سرباز کم است....



+ الحق که به ما درس وفا داد حسین (ع) **** هر چیز که داشت بی‌ریا داد حسین (ع) **** یعنی که تأملی کنید ای یاران ! ****آن هستی خود زکف چرا داد حسین (ع)؟



+ سیاهی ها زیاد می شوند کم کم... سپیدی ها هم... دل من سیاه سیاه است... اما نه از جنس سیاهی های پرچم های "یا حسین " تو...



+ .....



+ اطاعت از فاطمه علیه السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است(امام باقر(ع))




[Designed By Ashoora.ir    مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]